Pálinkamester képzés

Végzett hallgatóink


Végzett hallgatóink és szakdolgozataik címe

Lajkó GáborVirtuális kóstolás - A pálinka magyarországi internetes kereskedelmi kínálatának elemzése 
Lázár JánosVilmoskörte párlatok gázkromatográfiás és érzékszervi profilanalitikus eredményeinek elemzése többváltozós kemometriai módszerekkel 
Lázárné Aszódi ÁgnesEltérő termesztési területről származó almák összetételének hatása az ágyas pálinkák készítésekor 
Ledő Mónika AnikóPárlatok érlelését befolyásoló tényezők komplex vizsgálata: Különböző alkoholkoncentrációval kialakítható aroma-, illat- és ízvilágok
Linnert MiklósLabortechnikai berendezések elmélete és gyakorlata 
Lukács Attila,,The Hungarian Spirit" A magyar identitás, mint a pálinka export növelésének egyik lehetséges módja 
Lunczer ÁrpádÉlesztőanyagok befolyásoló szerepének feltérképezése a gyümölcspárlat minőségére 
Matolcsy MiklósA pálinka, mint hungarikum ismertsége az általános iskolás korosztály körében 
Medgyesi TamásRektifikáló oszlopos pálinkafőzés folyamatának automatizálási lehetőségei 
Méhes RóbertEgy bérfőzde a minőségi párlatért/pálinkáért 
Meizner EnikőKevert kultúrás erjesztés hatása a gyümölcspálinka minőségére 
Mélykuti GáborHagyományőrző pálinkafőzde létesítése és turisztikai piackutatása a Lázár Lovasparkban
Mészáros Rinaldóné Rákos MargitPálinkasors a magyar pálinkatörvény és a jövedéki szabályozás tükrében
Moravcsik AnikóOnline pálinkavásárlás, az online vásárlási döntés elemzése a pálinka esetében 
Nagy AndrásEgy település égetettszesz-kultúrájának képe 
Nagy LajosÉlelmiszer feldolgozó vállalkozások elemzése és finanszírozási lehetőségei 2015-ben, különös tekintettel a pálinkaágazat kilátásaira 
Nagy TiborPálinkák metanol- és illóanyag tartalmának vizsgálata
Nagyné Krizl EditA pálinkák és párlatok szerepe a gasztronómiában
Nyúlné dr. Pühra BeátaKülönböző főzőberendezéseken desztillált Nyakas Irsai Olivér szőlő-, törkölypálinkák és bor-, seprő-párlatok összehasonlító vizsgálata
Óvári CsabaEperfa hatása az érlelt párlatok minőségére évjáratok függvényében
Pálinkás GáborA profilanalitikus érzékszervi vizsgálat jelentősége a pálinka minősítésében
Papp ZoltánA pálinka, mint gasztronómiai alapanyag 
Patik FerencPálinka illatminta, mint eladáshelyi marketingeszköz 
Pekk AntalA világ piacvezető párlatai és weblapjaik elemzése, javaslat a pálinkának legmegfelelőbb weblap jellemzőkre és arculatra
Pizág OrsolyaEgy pálinkaspecifikus étterem marketingstratégiája
Puskás SándorCsaládi vállalkozás a pálinkafőzésben
Rácz RóbertAlkoholfogyasztási szokások, mint piaci lehetőségek, pálinkapiaci értékajánlat kialakítása