Pálinkamester képzés

Végzett hallgatóink


Végzett hallgatóink és szakdolgozataik címe

Raffai TamásKereskedelmi pálinkafőzdék marketing, turisztikai és gasztronómiai tevékenységének elemzése és fejlesztése 
Rátz Mónika MáriaA pálinka helyzetének és fogalmának újrapozicionálása a fogyasztók fejében a pálinkakóstolók segítségével
Schmidt EszterGyümölcslikőrök készítése
Sebestyén AttilaA pálinka és a nők - A vidéken élő nők preferenciái a pálinkafogyasztásban 
Sembery GyörgySpirit World piaci információk, aktuális trendek
Seprenyi KárolyPálinkafőzde megvalósítása Komádiban, valamint a további fejlesztések megvalósításának lehetőségei 
Simon AttilaEmancipáció és a nők pálinkafogyasztása 
Simon CsabaA kereskedelmi pálinkafőzés újraindulása az 1990-es években 
Sipos EszterFa xilém alkalmasságának vizsgálata a pálinkakészítéshez használt víz kezelésére
Somogyiné Árkossy KrisztinaTámogatáspolitikai tapasztalatok és javaslatok a pálinkaágazattal kapcsolatban 
Stier ZoltánAz irányított erjesztés elemei a házi pálinka készítésében 
Stock JohannaA magyarországi tárgyalkotó népművészek pálinkafogyasztási szokásai
Szabadics AttilaA göcseji pálinkafőző kunyhó bemutatása, elemzése 
Szabados Jánose-Pálinka, pálinka fogyasztói szokások és on-line fogyasztói közösség összekapcsolása
Szabó GellértA párlat-előállítás jövedéki szabályozásának összehasonlítása különböző európai uniós országokban, különös tekintettel a magánfőzésre 
Szabolcsik AdriennA gönci barack 
Szanyó GyulaA magyar pálinka a szlovák piacon
Szépe MónikaAlmapálinkák érzékszervi profilanalízise 
Szigeti DávidFőzdetérkép és kutatás a pálinkaturizmus elősegítésére
Szikora DánielKülönböző pálinka értékesítési csatornák alkalmazásának költség-jövedelem elemzése
Szimenov IlijánPresenta szilvából készült szilvapálinka fahordós és ágyazással kialakítható aroma, illat- és íz világa
Szöllősi EditA pálinkával kapcsolatos információk szórakoztató formájú terjesztésének (Edutainment) lehetőségei turisztikai eszközökkel
Tamás GáborVirtuális pálinkakóstolás- javaslat a pálinka virtuális érzékszervi vizsgálatára "webkóstolással" a középpontban
Terhes Zoltán ZsoltÚj bérfőzde bevezetésének marketing elemei 
Tóth ÁdámA kereskedelmi pálinkafőzés elterjedése Magyarországon 
Tóth EszterPályázati támogatások a pálinkaágazatban - Saját tulajdonú pálinkafőzde LEADER típusú pályázati forrásból történő korszerűsítési folyamatának bemutatása
Tóth Gábor TamásKereskedelmi főzdék rangsorolása 2015